Wednesday, October 13, 2010

tired!




ya. minggu ni mmg minggu yang memenatkan, menyibukan, men'tension'kan, me'nyampah'kan, memeningkan, me'gila'kan bagi ku sepanjg ada kat U ni sebelum study week. mmg perrghh!!!! adoi! aku mmg xterkawal ngan semua ni. amat megejutkan bagi ku utk mnempuhan lg hari2 yg brlaku spanjg study week ni. huh.byk gila benda n perkara utk dpikirkan. aku harap esok hri last memeningkan diri ini sbelum aku nk mnempuh lg week ulangakaji ni. harap2 aku berjaya.

apa yg aku wat spanjang week ni:
-cari bahan assigment
-presentation
-test...test..test...n test!
-submit 3 assigment this week (satu apa pon x siap lg!!)
-jamuan with senior

and.....satu lg benda yg x mmuaskan hatiku ini. my assgment partner! time ni jgak dya nk wat prangai yg org suka sgt tu. hish! menyampahnya aku. taw la dya tu ada masalah pribadi pon. tp jgn la nk ikot smua kata hati smpai x tlg km sma nk siapkan benda wajib nih! km smua pnat wat tp kna bboh nma dya jgak! ada ka patot?! dah..malas nk pkir benda yg alah ni.

aku harap lepas smua ni selesai dpt aku merehatkan otak jap..x maw pkirkan menda2 kat U ni. huh...insyaAllah aku dapat melapangkan hati dan perasaan aku tme aku balik rumah.

...




Cuteki kawaii