Wednesday, February 16, 2011

pabila mulanya keja2 lepas sem break




haha. aku dah agak. lpas sem break semestinya mulanya adengan mula putih mata pada larut malam. apa sebabnya? hohoi, tanya lagi..assignments ler. adoi..seb bek time bulan januari ritu aku wat x sihat (sebenar nya mmg x sihat pon). huhu. kalau jadi kat bulan ni x kan haru-biru aku ni. wargh. thanks to Allah kerna memberi kesihatan yg baik buat aku. hee.

woi2. assignments brapa byk maw buat? adoi. stakat ni bley la thn. tu pon dok wat keja bertangguh lagi. lagi 4-5 hari dateline baru la thegey2 nak wat. 'bijak nya' aku. heh. cmna la aku nk bahagi kan masa sebab semestinya aku malas nk bahagikan masa wat keja2 ni. keja online, tidur, tgk tv, n layan komik. APA NAK JADI KAT AKU NI ar? huhu. berdoalah supaya aku cepat berubah.

p/s:nnt ada quiz n mid term test lagi. adoi!

~wuwu~
T__T


Cuteki kawaii